This forum is a community forum meant for users of the plugin to collaborate and help solve issues with implementation, etc. Unfortunately, as the creator of the plugin, I do not have much time to attend to every request here as this is only a side project and I must work a full-time job to provide for my family. This is how I keep the Flash version free and the HTML5 version low cost.
UploadiFive 1.1.1 has been released which includes a small fix for added support on touch devices including iOS 6 devices.
File upload success validation
  • So I might be missing something large here, but I do not see any result verification going on in the UploadFive JS. In fact, error handling in general seems to be a bit light.

There is the more correct way to go about solving this, preferably writing in an overridable validation method. However in the short-term, piggy backing off of the onUploadComplete is easy enough and only requires a few changes to the source code.

Latest Version Source: Line 514
    file.complete = true;
    $data.uploads.successful++;
    $data.uploads.count++;
    $data.uploads.current--;

Basic Recommendation
    if (typeof file.success === 'boolean' && file.success == false) {
    $data.uploads.errors++;
    } else {
    $data.uploads.successful++;
    }

file.complete = true;
    $data.uploads.count++;
    $data.uploads.current--;

This allows me to write verification logic into my onUploadComplete function in my source code. When my web service returns anything but a "1" as the response it assumes that there was an error and I use the message returned as the error message. If it's a hard error I will even consume the JSON that comes back. Notice my "file.success = false" line.

function (file, data) {
    data = $.trim(data);

if (data != 1) {
    file.skip = true;
    file.queueItem.addClass('error');
    file.queueItem.find('.progress').remove();

try {
    var eJson = $.parseJSON(data);
    if (typeof(eJson.Exception.message) == "string") {
    errorMsg = eJson.Exception.message;
    }
    } catch(e) {
    errorMsg = data;
    }

file.success = false;
    file.queueItem.find('.fileinfo').html(" - " + errorMsg);

//$("##file_upload").uploadifive("failSuccessfulUpload");
    }
    }

• Ce que je trouve étrange, c'est qu'il il ia PAS waterproff! Pluie / neige devrait faire tremper les couches thru plusieurs reprises d'obtenir à travers à votre peau. Mais je pense qu'il est con?u pour résister à tempertures très froides où la neige pourrait même ne pas fondre. Le capot est attaché et très bien con?u. moncler Est difficile de dire que j'aime cette parka! En ce qui concerne la "forme" ... Je pense que cela ressemble beaucoup. Et tant pis j'ai été obligé de l'acheter ailleurs comme Amazon n'avais pas ma taille ou la couleur ... Rouge - petit. Elle doit être une dimension populaire et la couleur comme il était difficile de trouver n'importe où. Je comprends qu'il est garanti à vie. J'espère que cela aide!Je ne sais pas si je pourrai jamais avoir ce besoin en raison de la chaleur de la parka. En ce qui concerne la fonction des 4 poches frontales ont 2 compartiments. La première partie fermeture éclair est doublée d'une matière douce et chaude. La poche rabat sur le c?té extérieur est pas. canada goose pas cher-Je trouver les poches supérieures un endroit confortable pour se réchauffer / reposer mes mains comme l'ensemble inférieur de poches serait trop loin de notre portée. Ce parka peut-être trop chaud même pour Denver au Colorado? C'est la meilleure pièce en vêtements que j'ai jamais vu!Selon le diagramme christian louboutin taille je devrais porter un grand Tout. J'ai fait des recherches tout dire à la taille vers le bas donc je suis une taille SMALL Comme vous le savez déjà c'est un parka très chaud, évalué par Canada Goose jusqu'à - 30. F. Je suis capable de couche mes vêtements et encore de la place pour passer Dites une couche de mèche humidité (ing) matériel et un chandail encombrants irlandais.