It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
<!--Main page head-->
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.4/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?=$systemurl?>/js/jquery.tools.min.25.js"></script>
<script type="text/javascript" src="<?=$systemurl?>/js/jquery-ui-1.8.7.custom.min.js"></script>
<!-- Top of ui accordion panel in AJAX loaded ui tab.
<script src="<?=$systemurl?>/js/swfobject.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?=$systemurl?>/js/jquery.uploadify.js" type="text/javascript"></script>
<link href="<?=$systemurl?>/css/uploadify.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<!-- In ui accordion panel-->
<input type="file" name="fileInput" id="fileInput" />
<a href="javascript:$('#fileInput').uploadifyUpload();">Upload Files</a>
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('#fileInput').uploadify ({
'uploader': '/lib/uploader.swf',
'multi': true,
'script' : '/lib/perform_function.php?d=adminlib&f=upload-attachment.php',
'cancelImg' : '/admin/images/cancel.png',
'auto' : true,
'onOpen' : function(event,ID,fileObj) { alert('The upload is beginning for ' + fileObj.name);},
'onComplete' : function(event, ID, fileObj, response, data) {alert('There are ' + data.fileCount + ' files remaining in the queue.'); },
'onInit' : function() {alert('Uploadify rocks my socks!');},
'onSWFReady' : function() {alert('The flash button has been loaded.');},
'onError' : function (event,ID,fileObj,errorObj) {alert(errorObj.type + ' Error: ' + errorObj.info);},
'onProgress' : function(event,ID,fileObj,data) {var bytes = Math.round(data.bytesLoaded / 1024);$('#' + $(event.target).attr('id') + ID).find('.percentage').text(' - ' + bytes + 'KB Uploaded');return false;}
});
});
</script>